Kalasat för bästa Moa!

Sitter på jobb och har en lååång natt framför mig! Om jag är vaken kl 24:00 så ska mina kolleger vara glada..*gäääsp*

Idag hade Moa sin 3 års dag, vi kalasade med tacos och god tårta. Moa hade valt allt själv. Melvin njöt av att röja i hennes rum bland alla leksaker medans Isabell gick runt och såg förvånat på deras hund Bella. Sötraste hunden men ser ut som en liten korv.. =)


Denna fina klänningen fick hon av oss... =)


Moa fick mycket fint, en del Barbie och jag insåg att det finns ju en uppsjö med sådant! Herrejösses! Inte fanns det ens hälften av detta när man själv var liten, nu finns ju tält, slott och bilar!



Men en sak som hon fick kan jag tänka mig köpa till min egen son, Melvin. Gitarr!! Inte för att vi kommer få det lugnt och skönt, men han är extremt galen i sina bilar och det skulle vara kul om han kanske visade lite intresse för ngt annat. Någon som har tips?


Imorgon är det dags för mig att ha auktion i Höör! Vi har enormt mycket kläder kvar efter barnen och jag orkar inte lägga ut dessa på Tradera eller Blocket, och detta är otroligt roligare. Håll tummarna att jag får en del för dessa snygga plagg.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback