3D ultraljud...

Allt händer samma dag, nu kommer det dröja ett tag tills nästa gång..
Igår var vi både hos barnmorskan och på vårt egna 3D ultraljud!!
Vår BM sa att det är en stooor bebbe där inne, kändes inte så kul att höra eftersom det är JAG som ska föda honom en dag.. =( Men annars var allt bra, vi försökte lyssna på hjärtljud men eftersom han ville sparka mer än att ligga stilla så gav vi upp efter ett bra tag!

3D ultraljudet kostade extra, men värt vartenda krona! Vi fick bilder + en skiva med både video på hela undersökningen och en skiva med bilder!! Här kan ni se vårt lilla underverk...

    


Kommentarer
Else säger:

Äh, det sa min barnmorska om Bertil också. Han vägde 3 500 gram och var 50 lång när han kom, en helt normal bebis. Så oroa dig inte för nåt du inte kan påverka ändå, ut kommer han oavsett. ;))



Fina bilder!!!

2008-08-13 | 16:12:47
Cecilia säger:

Han är så underbar Malin! Snart får han gosa med sina Laban saker när han sover med sina laban-lakan. =)

2008-08-13 | 21:24:43
Bloggadress: http://ciliak.blogg.se/
Zara säger:

En stor fin familj ska ha en stor fin bebis! Såklart!

Fan vilka häftiga bilder. Tänk att där är en riktig bebis inne!! =)

2008-08-14 | 21:54:08
Linda Hassling säger:

Hej Malin! Jag hittade hit till din blogg precis :) Hörde från Elsie att du har en liten bebis i magen, stooooort grattis! Fina bilder! kram

2008-08-15 | 23:07:08
Bloggadress: http://lindasdagar.blogg.se/
Majzan säger:

Men man kan ju verkligen se att det är en bebis!!! Jag har sett ultraljudsbilder förr - men inte 3D - och aldrig fattat vad som är bebis och vad som är nåt annat :-O Nu kan jag!

Önskar er verkligen allt gott!

Ta hand om HELA familjen!

Kram

2008-08-16 | 00:16:04
Angel säger:

Hej Vännen, GRATTIS, GRATTIS =D Till bebben din/er, vilka underbara bilder, det är ju som man går ner i känsloläge och känner en tår nästan så vackert det är och kika på, själv jobbar jag och mina sambo på saken ler lite som ska fixas till innan det går på det hållet, måste ha min mens åter, thats gone! Hittade iaf dig finally, kommer hitta hit nu flera ggr och vill följa ju hur allt går med ert lilla knyte. Ha det gott vännen.



Kram Från Angel

2008-08-17 | 21:37:18
Bloggadress: http://guardianangel4all.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback