Så mycket saknad!

Det är så tyst här hemma. Ingen dement Skrållan som skriker i hallen, ingen Higgins som springer och pratar, ingen Rudolf som gapar som en tupp vid halv fem på morgonen. Bara Grålle och Salina som busar sitt stilla bus .. annars e det så tyst.

Och fan vad jag saknar dem, helt enormt mycket. Får mms och sms av deras extra matte dagligen och jag kan inte mer än att skratta åt mina små hårbollar, de är verkligen speciella.

Tack Cecilia för att du tar hand om dem medans vi väntar in deras lillebror....

 

Kommentarer
Cecilia säger:

Vassego', jag hjälper gärna till! Bara mysigt och du vet att du är välkommen hit och hälsa på dom varje kväll om du vill! Mina trappor är säkert nyttiga för dig att gå i... ;o)



Kram, Kram!

2008-12-07 | 12:54:42
Bloggadress: http://ciliak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback