Om exakt 1 månad...

.. är det beräknad förlossning! Den 29 November 2008!
Känns lite overkligt, att NU är det snart dags för Melvin att titta ut! Hur kommer han se ut? , hur kommer han att vara? Så många frågor men vi får vänta några veckor till på svaren.
Otrolig känsla, att dessa 9 månader snart äntligen är över och sparkarna man kännt nu ett tag inte kommer finnas kvar. Man kommer kunna se sina fötter igen och kunna ta på sig ett par strumpor utan att flåsa som en flodhäst!

Katterna gillar nog att jag är hemma, men de sover i stort sett HELA dagen. Jag har haft min lilla bild av tisarna, att de lever loppan när jag och Franz jobbar. Men ICKE! Kan det vara vädret som gör det? Påverkas djuren oxå at sommar/vintertid? Eller är de rent av bara trötta av sig? Och nä, det handlar inte om att de är nattdjur, de sover hos oss hela natten... så när fan leker de då? De få minuterna man är i duschen?

Har åkt på världens förkylning!! Mmm, jag överdriver.. men det känns faktiskt så. Ont i skallen och snörvlar hela tiden. Nyser i takt och otakt, och samtidigt blossar näsan igen av snor. Svinkul!! Skulle läsa en bok efter vattengympan men Rudolf la sig bredvid och han är ett sömnpiller. Jag somnade direkt, med boken hängandes i handen över katten. Men han klagade inte, han knorrade vidare och somnade han med... =) Mina söta små änglar....




Kommentarer
jag som bloggar igen säger:

Shit vad snart!!

Du, vi måste ta en fika innan det är dags ju.

Är allt bra med den stora fina magen?

2008-11-06 | 19:15:40
Bloggadress: http://www.jagbloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback