Dagarna i parken.

Härliga dagar tillbringar jag & Melvin i parken. Mysigt att sitta på gräset, lyssna på andra barn som leker och se hur min lilla prins bara njuter av att krypa runt på filten. Då & då stannar han upp och skrattar, då har han hittat något eller någon han skrattar åt. Efter någon minut är han tillbaka igen och koncentrerar sig på sitt... '

 

I förra veckan fick vi besök av Moppi och Mathilda. Mysigt värre! Vi var en heldag i solen, Mathilda badade och vi satt och pratade. Melvin?? Jo, han slocknade efter 30 minuter och sov gott i nästan 2 timmar.....
Jättekul att ha dem här och få träffa Mathilda. Min lilla busunge som jag följt från dagen hon blev till.. i stort sett iallafall..=) Nu e hon Melvins beskyddare, hon vakar över honom hela tiden..



 

Imorgon är det dags för mig och lillkillen att ta oss till Höör.. så nu ska jag gå och förbereda inför morgondagen. Imorgon lär jag inte hinna med en liten som kryper loss på golvet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback