Uppe innan tidningsbäraren...

Att ta extra pass en söndag morgon kl 06:00 är nog inget jag gör om.. så trött*gääsp* Men nu är jag här och jag är relativ pigg trots allt.

Gatorna i Höör var tomma, inte ens en hundägare var ute och rastade hunden. I Malmö hade det vimlat av folk på väg hem från krogen.. sådan skillnad, kommer jag någonsin kunna vänja mig att jag nu bor i en liten minimini by??

Väl framme på jobb blev jag irriterad direkt. I mitt söta lilla fack låg utskrifter på turer som är felbokade av mig. Klart att jag ska få en tillsägelse om jag gjort fel, men när det gäller konstiga tider så vet vi alla att vårt satans system inte fungerar som det ska. Ändrar man kunduppgifter efter man lagt in rätt tid så ändras denna oftast tillbaka, störigt! Själv trycker jag ALDRIG ut en rapport, alla kan vi för bövelen göra fel!
Men jag kände att två av turerna var sådana fel jag inte gör... för jag är ju bäst! Nämen, ärligt.. jag såg på turerna att det inte var jag som skrivit dem, och helt rätt.. jag jobbade inte dessa tider utan började några timmar senare.

Men ändå.. så irriterande...


Kommentarer
Meja säger:

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-07 | 17:14:08
Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback