Det är din dag...!


Idag för fyra år sedan, klockan 18:35, föddes du och jag blev mamma för första gången. Jag insåg att du var den finaste killen i världen. Det bästa var att du var enbart vår, vår lilla gosse som vi kunde sitta och titta på i flera timmar.

Idag är du mitt allt, en busig liten krabat som har ett stort hjärta för allt levande. Du älskar djur och människor mer än dig själv ibland. Och det gör mig otroligt stolt! Samtidigt är du en tänkare, du ger mig ofta svar på tal och berättar för mig vad som är rätt och fel.

Men idag är det din dag och den ska vi fira med presenter och Tacos. För det va det du ville ha.. Tacos och sång vid matbordet. Din önskan är vår lag...

Älskar dig Melvin, grattis på din fyraårsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback