Sommar och sol...

.. eller inte!! I helgen var det superfint väder, jag satt givetvis och jobbade, man hann hem en liten stund innan solen gick bakom husen. Lite sol på nejsan fick jag.. lite.. men trodde ju inte att det skulle dröja några veckor tills nästa gång!


Bubbelmaskinen från mormor




Mitt älskade härta!

Är hemma hela denna veckan och vad har jag och barnen fått? Jo regn.. massor av regn! Vi som tog fram poolen, såg inte moder natur den lilla hinten? SOL TACK!!
Isabell är sjuk, stackaren är otroligt förkyld och nyser neongröna saker från näsan. Mindre mysigt! Och ögonen kladdar, kan vara ögoninflammation men kanske enbart förkylningen. Jag hoppas på det sistnämnda, vill inte ha det geggandet i mitt hus. Icke!


Issa i sin fina klänning!

Men snart är det jag som ligger vid denna poolbaren och njuter av en kall god öl! Kan inte nog säga hur mycket jag längtar, men kanske såååå hääääär mycket??



Nighty night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback