Andra dagen med inskolning!

Denna veckan kommer jag vara på dagis varje dag mellan 9-13.30 .. Isabell ska skolas in! Det är otroligt kul att se hur hon lever upp och verkligen älskar andra barn, MEN hon blir otroligt trött redan runt kl 11 ... och då har de inte ens ätit! Men det går, hon somnar som en stock när det är dags att sova. Vem hade inte gjort det??

image description
Här röjer vi bland böckerna...

image description
Somnade innan huvudet landat på kudden..

När vi kom hem från inskolningen idag var det fullt ös en liten stund innan Isabell gav upp och ville sova. Tyvärr tror jag det var för mycket intryck från dagis idag att hon inte kom till ro så jag plockade upp henne igen. Full fart i 10 minuter, sen var det skrik, gnäll och tårar igen. Stackars små... så trötta att de inte vet vad de vill egentligen.

Under tiden som Isabell gick mellan sovrummet och storarummet röjde han bland hennes leksaker... gottmos! Det bästa Melvin vet!


Det är inte bara Melvin som leker när Isabell sover. Här ligger Timon i spisen som är inköpt
hos
www.hiko.se



Nu ska jag faktisk slappa lite, är så sjukt trött efter att ha varit på dagis dessa timmar.. blir helt slut i knoppen..


Kommentarer
Minna/camilla säger:

Helt underbar bild

;0))

2012-03-29 | 15:06:23
Bloggadress: http://www.minnames.blogspot.se/?m=1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback