Helt ensam i soffan!

Långt borta visste jag att denna dagen skulle komma, dagen då båda barnen är på dagis. Idag är det just denna dagen! Isabell och Melvin lämnades kl 09 imorse och jag ska hämta dem kl 13:30. Här sitter jag, massor att göra men kan inte börja någonstans! Hur gör jag för att börja?? Jag har ju alltid blivit avbruten, och nu när jag har någar timmar för mig själv så kan jag inte hitta den röda tråden.


Barnen har vars en Brio Dragleksak, jag vill spara dessa tills de blir äldre. Visst är de fina! Du hittar massor av olika på www.hiko.se , snabb leverans!!

Det är så tomt här hemma, barnens leksaker står kvar på golvet precis på samma plats som när vi åkte till dagis imorse. Visst är det skrämmande, men samtidigt så skönt att det går bra för dem där. Men när jag satt och skrev detta fick jag snabbt ta kameran och lägga mig på golvet, det fanns andra i huset som ville leka ...



Till sist fick han tag i snöret och då hände det saker. Timon, Timon ... =) Helikoptern är inte kvar på samma ställe längre.. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback