Dagens Checklista!

Ringt rektor - Check!
Ringt A-kassan - Check!
Ringt 2 kronor - Check!
Lägga ut Donna på Facebook - Check!
Packa barnens skötväska inför shoppingturen - Check!
Gett katterna mat - Check!
Plockat ögonbrynen - Check!
Planerat kommande vecka - Check!

Och sen tog jag och barnen en runda till Nova Lund och handlade lite till Isabell. Jag köpte faktiskt nya galonvantar till barnen så nu finns även detta på dagis. Hittade en sjukt snygg jacka till Isabell som jag la undan och sen glömde jag bort det. Ringde i panik till Lindex 10 min innan se stängde och undrade om de kunde hålla den tills imorgon.. och det kunde de. Yeeay!



I veckan var jag och Melvin på Cirkus här i Höör! Det var riktigt kul, jag har inte varit på cirkus sedan jag var liten, jag var lika uppspelt som Melvin ... om inte värre! Det fanns hästar, hundar, kameler, lamadjur ... och flickor som dansar! Melvin är endast 3,5 år men hade redan rätt för sig, tjejerna blev hans favorit! Kan ju berätta att jag fick fråga flera ggr vad han sa för jag trodde jag hörde fel, men icke.. "Mamma, när är det tjejernas tur att dansa?"  Underbara unge!!





Isabell talar med "mormor" i sin leksaksmobil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback