Stanna tiden

Jag hinner inte med allt jag vill och måste göra. Vi är inne i mitten av november, och vi har sjukt många kalas och annat att hinna med innan jul. Och sen är det min födelsedag, och sen nyår. Hur ska jag hinna allt?? P a n i k !!!

Jag brukar inte fira min dag något speciellt, men iår fyller jag 35 och skulle vilja fira den med vänner. Men det lär inte gå, jag vet inte hur jag ska få ihop det, var inne på att hyra lokal men hinner tyvärr inte styra upp detta helt själv. Så blir med släkten, samtidigt som vi även firar Melvin :)

Två nätter i rad har Isabell knappt sovit utan väckt mig vid 04! Jippikayeee! Not!
Jag behöver min sömn, annars blir jag en kinkig Kärring som surar på allt och alla! Måste sova....

Just därför har jag bestämt mig för att lägga mig nu, kl 20:40. Jag ligger faktiskt redan i sängen.. Så.. Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback