Ännu en fullspäckad helg!

I helgen har vi gjort mycket, det har inte varit många timmar hemma i huset!

I lördags fyllde älskade syster yster år! Jag och Melvin åkte dit och Franz och Isabell stannade hemma! Issa har en kraftig förkylning och var varm så det var inte läge att hon följde med. Men vi andra hade det mysigt :)

I söndags var det bad i Hörby! Hela dagen av plask och skratt! Jag var dock sjukt trött när vi kom hem! Blev bara middag och sen somnade båda terroristerna ...

Igår Leos Lekland med vänner från gamla mammagruppen i Malmö ! Isabell var inte still en sekund, så jag fick klättra och åka med henne.. Heeeela tiden! Om jag var slut.. Jepp, jag är för gammal! Väl hemma åkte jag och Melvin och tränade handboll, killen älskade det!!

Idag.. Blir det mycket kattarbete, jag måste bli klar inför helgens event!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback