Har du snott tiden?

 

Min tid är slut om kvällarna, dagarna och helgerna. Jag hittar inte en minut till som jag kan spendera på det som jag skulle vilja. Jag klagar inte, inte alls.. men jag undrar var och hur jag hittar mer tid?

 

Bloggen.. *skrattar så jag trillar av stolen* .. ja.. det var ett tag sedan den uppdaterades. Inte lika lätt och kul via min Samsung. Japp, jag erkänner.. appen till Iphone var mycket bättre MEN det gör inte Iphone till en bättre lur. No way! Men appen var bättre, thats it!

 

Jag har massor av foton att dela med er, massor massor massor! Och det ska jag göra, men jag mjukstartar. Bilderna nedan är de jag ska välja att ha med på en utställning! Tihi.. jag vet, Malin och utställning!! Ska bli så kul.. fruktansvärt roligt, och jag bara längtar!

 

Visst hade ni köpt ngt.. eller kanske allihopa??

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback