10 fingrar men 9 naglar!

Jag har gjort det IGEN!! Men denna gången inte på ett våldsamt sätt, utan jag skulle bara lägga tvätt i vår tvättkorg och nageln snuddade vid kanten. Det gjorde ont, fruktansvärd smärta och sen kom det lilla röda. Malin klarar inte av blod, det framkallar dåsighet hos mig. Så jag gick i blindo till vasken inne på toaletten.

Efter en lång strund med lillfingret under kallt vatten tog jag mig till sjukhuslådan och letade fram plåster. AJ! Ont! Smärta! ... nageln kommer lossna inom någon vecka. Jag vet, jag har varit med om det förr!

Nu har jag baddat in den i mycket papper som sticker ut en 1/2 meter från nageln, ALLT för att inte stöta till den för mycket. Så just nu tar pappret alla stötar.. tack och lov!

ACO alsollösning .. du är min bästa vän!!

 

Kommentarer
Zara säger:

Det DÄR har jag också gjort. Fyyyfaaaeeeen vad hemskt det är. Usch usch usch.

Hoppas det blir bra snart.



Svarade dig om blodprovet i min blogg!

Kram

2008-10-23 | 17:24:51
Bloggadress: http://www.jagbloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback