Dagen D har kommit!

Imorgon är det min sista dag på jobb, sen är det mammaledighet för min del. Skönt det ska bli, kunna vila upp mig inför det som ska komma. Sover ju inte så bra om nätterna, har svårt att vända mig så jag vaknar 2753623 miljoner ggr och somnar inte om direkt.. jobbit!
Men nu får jag vila ut om dagarna. fixa grejor, leka med kisarna, tvätta barnkläder, möblera om .. ja, fixa det som jag inte orkar efter en hel arbetsdag..

Så idag bjuds det på smörgåstårta här på jobb, imorgon är många borta. Ska bli gott, jag e sååå hungrig nu.. blir mer hungrig ju mer jag tänker på att den snart blir levererad.
Min lilla "avskedsmiddag" för mina arbetskamrater... =)



Kommentarer
Else säger:

hihi och sen finns det en annan anledning att inte sova om nätterna... ;)) men det är det värt. Lycka till Malin!

2008-10-23 | 21:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback