Grattis Grålle!!

I onsdags fyllde min egen lilla adopterade katt 3 år!! Han bjöd på kokt torsk och Sheba till efterrätt. När husse höll på att koka upp fisken satt Grålles äldsta syster och skrek sig hes! Vi tog upp henne, försökte få henne på andra tankar men det var omöjligt, hon sprang skikandes ut i köket!! Luktsinnet är det inget fel på hos den gamla damen!
På kvällen mös jag och Grålle i fåtöljen, han låg och visade sin mysiga sida och lät mig ha pusskalas med honom. Och han stannade kvar, otroligt, men han anade väl att det var hans dag och han njöt av det!!

    

Helgen har varit lugn, jobbade några timmar men annars bara varit hemma och bonat lite. Upp med spjälsängen, målat det sista i hallen. Plocka undan och plocka upp grejor. Skönt att bara få ta det lugnt och pilla lite i lägenheten...

Igår var jag iof i Staffanstorp, glömde bort det totalt... Var och läömnade Toker till en ny familj men det fungerade inte. Kattdamen som redan fanns där vilel inte ha en kompis, så vi hämtade Toker igen och lämnade honom hos Sara.. föreningens sekreterare. Idag är han kvar där och de kommer adoptera honom!! Blev så glad, för både Peters & Saras skull, och för Tokers såklart!! =)

Ha en bra kväll ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback