Katt i kappan!!

Igår var jag hos ett stödhem och hälsade på föreningens kattfamilj, Tova med 4 små dunbollar!! De är 6 veckor nu och såååå söta, skuttar och springer omkring överallt. Klättrar, biter, busar och myser med en .. gud.. vill jag bara sno med mig en direkt!! Försökte flörta in mig hos Franz när jag kom hem, förklara hur gulligt det hade varit att vara stöd till 2 kattungar.. han var inte lika förtjust. Men han har rätt, det skulle inte fungera just nu.. Tur jag har honom som kan vara vettig, annars hade jag haft huset fullt!!


.. lite bus vid skorna ...



Nu har vi fixat lite i hallen, en liten "bokhylla" att lägga saker på, i, under, ska bara dit lite dekorationer och annat snyggt. Ovanför tänkte jag ha ett collage med svart/vita bilder av katterna.. stora och små bilder! Kan bli snyggt... börjar likna ngt.
Higgins hittade sin plats i ena "hålet" på bokhyllan, där kunde han ligga och slå till sina syskon som gick förbi. Rätt kul att se, senila Skrållan gick förbi honom 3 ggr imorse och varje gång fick hon sig en lavett... men hon glömde det lika snabbt igen, så på vägen tillbaka fick hon sig en ny smäll. Efter 3 ggr fnös hon så högt att Higgins gömde sig.. han insåg nog att tanten höll på att tappa humöret!!



   
.. ser ni honom längst ner i högra hörnet... ?

Ikväll är det föräldrarutbildning .. ska bli intressant... får man lära sig hur man byter blöja? *malin börjar bli nervös*


Kommentarer
Zara säger:

Vad fint ni har fått det!



Hahaha, klart du kommer att kunna byta blöja! Hahaha

Du är så rolig!

Allt bra med magen?

2008-10-11 | 19:07:45
Bloggadress: http://jagbloggarigen.blogspot.com/
Cecilia säger:

Hej gums!

Kan inte du maila över några bilder på kattungarna som vi hälsade på? Dom var ju såååå söta!!



Blöjbytet ordnar vi när det är dags! Släpp det och njut av den sista tiden så gott det går! Jag kommer förbi så vi kan öva igen! =)



Kram och klappa på bebbelitos igloo!

2008-10-17 | 22:09:08
Bloggadress: http://ciliak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback