Ge-Kås Ullared!

Första gången jag var på Ge-Kås blev jag fast, det var min grej!! Sedan dess njuter jag varje gång jag åker dit, och det har blivit ett antal ggr! Första gången jag var där var det inte så stort som idag, utan väldigt litet men med lika mycket grejor. Jag älskade shoppa men hatade trängseln... idag är det inte detsamma! Nästan inget folk, inga köer och nu kan man fika INNE på själva shoppingstråket. Hur bra kan det bli ?? Men frasseman hade inte så kul, jag somnade både på väg upp och ner...*fniss* .. Nannig juuueeee...!!!

   

Nu känner jag att det börjar närma sig för "Melvin" att komma ut. Ersättaren på jobb är redan klar, semestern innan föräldrarledigheten är fixad, papperna till försäkringskassan klara, det mesta ( det som behövs ) är inköpt, magen putar mer och mer, äckliga glukosbehandlingen klar, sista ultraljudet bokat, skötbordet på plats... nu är det bara att vänta...
Svårt att vänta, vill att han ska komma nu...



En tanke som börjat gro i mig är hur katterna ska ta en liten.. de är vana att just "de" får all min uppmärksamhet. Får hoppas att de inte visar sitt missnöje på ngt tråkigt sätt, eller att de är missnöjda överhuvudtaget! De kommer betyda mycket för mig även sen.. de är ju mina första "barn"...
Titta bara på "spöket" Grålle.. hur go är inte denna katt? !! Sitter och tittar ut genom fönstret på mig och Franz... sötnosen han!!





Nu e det dags för sängen, ny dag imorgon.. nya utmaningar vid skrivbordet.. =/


Kommentarer
Cecilia säger:

Så fint ni har gjort det åt bebbelito!! Ni kan döpa honom bäst ni vill... För mig är han bebbelito! ;o)



Jag vill också att han ska komma nu så jag kan lära honom allt jag kan! Ni ska minsann få jobba... mohahaha ;o)



Kramis!

2008-09-13 | 20:26:31
Bloggadress: http://ciliak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback