Ledig .. heeeela helgen!

Veckan har gått snabbt, har verkligen inte hunnit med allt man vill! Idag jobbar jag sent, jättetråkigt eftersom jag blir så himla slut på kvällen när jag kommit hem. Orkar inget, utan bara lägger mig på soffan med kisarna i knäet.
Igårkväll var det fotokurs men jag hoppade... hade ingen lust alls, utan ville bara vara hemma och bara få "vara"!
Ikväll blir det shopping på Ica Maxi efter jobb, ska ha föreningen på lite middag imorgon, så bjuds på tacos och sprit!! Ska bli kul men lite stressigt, måste ju även hinna städa bort alla hårbollar som kisarna skapar dagligen... och det måste jag göra ikväll...*suck*



Nu går jag snart in i vecka 32 och det känns mer och mer verkligt! Han rör sig fruktansvärt mycket och jag funderar på hur mycket plats den lille egentligen har i magen. Tar det inte stopp snart? Drömde inatt att förlossningen var över och jag övade blöjbyte på honom.. ( ja, Cecilia.. I KNOW ) ... men det var ingen förlossning gjord, utan grabben bara fanns där, vacker och fin ...=) kan man inte önska sig det även utanför drömmarna, att man föder på ett smärtfritt sätt??  =/ 

Nu ska jag fundera på vad jag ska äta på lunchen.. har ingen aning alls..
Fantasilös, tycker triangeln inte har ngt alls att erbjuda...*suckar länge* ..

Ha en bra dag.. och kväll... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback