Nu e rummet klart.

Fortfarande chockad att det endast tog oss 3 dagar att fixa Melvins rum. Vi flyttade runt möbler i 3 olika rum ( och jag snackar om stora kistor och gamla tunga skrivbord), spacklade och målade väggarna. Satte upp tyg framför garderoberna vi inte vill veta av. In med alla möbler IGEN och fixa iordning det som skulle upp på väggarna.

  

Hela lägenheten såg ut som ett bombnedslag, jag fick smått panik mellan varven men lugnades när jag såg att det faktiskt hände saker och kaoset blev mer och mer kontollerat.
Filmerna placerades i en massa papperspåsar och kartonger ställdes på golvet runt om i lägenheten. Vet inte om det är vanligt hos alla kattägare, men mina katter bara ÄLSKAR kartonger. Köpa dyra bäddar är inte lönt, ställ en kartong på golvet så är hårbollarna nöjda. Rudolf hittade en, men smet snabbt när han insåg att det var en DHL kartong!!

  

Men nu är det så fint fint, nästan alla möbler på plats. När allt är inköpt ska jag ta nya foton och lägga upp.. =)

Nu ska jag sniffa bebis..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback