En eldsjäl har somnat in...

Jag kände henne inte så väl, men vi hade jobbat ihop rätt mycket nu det sista halvåret. Hon brann för både människor och djur, Eva var en vän man kunde lita på.

Nu har hon somnat in, hon vaknade inte upp efter att hon gått och lagt sig. Ofattbart, jag kan inte riktigt förstå att det är sant. Varför? Hur kunde det ske? Vi pratade ju i fredags och skrattade och planerade söndagens loppis som vi skulle ha till föreningen. Hon var ju frisk och kry....

Lyssnade på hennes sista meddelande hon lämnat på min telefonsvarare, det var i fredags hon läste in den. Tänk om vi vetat att det var sista gången...

Så mycket tankar, så mycket man hade gjort annorlunda....

Eva, du kommer alltid att finnas i mina tankar, du var en eldsjäl som fått somna in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback