Stanna tiden!

Nu går det för fort! Melvin bara utvecklas och jag hinner inte med.. vart är min lilla son som mest bara jollrade och ville stå i knäet? Nu springer han runt i sin gåstol, har lärt sig att om man hoppar i gåstolen så kommer man över de små trösklarna!! Så idag var han på väg ut i köket till papsen som lagade mat .. jollrandes!! Vilken syn, katterna sprang för livet, deras trygga tillvaro på andra sidan tröskeln är nu förbi!

 

... Melvin påväg mot nya mål ...

Han sitter nästan själv, det är väl jag som är nojjig så jag sätter kuddar runt honom.. ifall han skulle få för sig att trilla! Våra ensamma dagar när papsen jobbar är vi mest ute, han sitter nu upp i vagnen så han kollar in ALLT som går att se. Vilket gör att han somnar gott i vagnen.. *he he he*.





Senaste tiden har det varit mycket med föreningen, det händer mycket på sommaren. Förra helgen var det Hund & Häst Show i Malmö och vi var givetvis bjudna att stå och då tackar vi inte nej! De dagar jag var där höll Melvin mig sällskap några timmar och flörtade med tanterna som kom förbi .. och han lyckades! Hade Melvin fått bestämma hade han försökt rycka i alla svansar han fått tag på, det fanns ju massor av mysiga "gosdjur" överallt!!



Nu e det dags att sova, imorgon är det en ny dag...

Kram från oss

Kommentarer
Anonym säger:

Shit vad tiden går, ni var det faktiskt längesen!!! Fika snart?

2009-06-07 | 20:59:29
Cecilia säger:

Ååååh, gullungen!! Vill bara äta upp honom! (Kanske det han visste och därför han blev rädd för mig?)

2009-06-11 | 20:50:29
Bloggadress: http://ciliak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback