Aningen bättre..

Igår var Skrållan lite bättre, hon åt iallafall själv och gick runt i lägenheten som vanligt. Visst är hon lite slö, men hon har inte fått i sig mat på några dagar, så det är inte så konstigt. Min lilla dam..
Hon var minst sagt inte glad på mig efter gårdagen. Flera ggr i timmen gav jag henne mat i spruta och lilltjejen morrade nere från trampdynorna, hon var sååå arg! Men jag vann.. ger mig inte när det gäller mina djur...

Idag var det babysim, mycket plask som vanligt. Dyk i massor, och lillkillen klarar det bättre och bättre hela tiden. han kan dyka länge nu, men han vill baskemaj inte sprattla med benen. Istället försökte han "krypa" på vattenytan efter leksakerna.. haha... han är så söt!

Dagarna med Melvin går fort, det blir fredag väldigt snabbt. Vi hittar på rätt mycket hela tiden, ute och gungar eller leker i sandlådan. Han njuter, skrattar och leker med löv. Ibland försöker han tugga på dem, men det går inget vidare alls.. 



Är sjukt trött om dagarna, men förstår inte varför. Jag får sova på nätterna så sömnbrist har jag inte. Melvin har sovit hela nätter sedan han var 3 månader så vi har det underbart, men jag är lika trött för det.*suck* Har kanske vitaminbrist, dags att kanske börja knappra vitaminer???

  
... Melvin vet iallafall hur man sover gott...


På tal om trött, ska nog gå och lägga mig nu. Blir en lång dag imorgon, ska jobba extra på taxi..

Sov så gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback