25 dagar senare

Vi har en helt underbar familj. Melvin är så otroligt fin mot Isabelle, han njuter av att vara storebror. Pratar om henne hela tiden, frågar efter henne så fprt han vaknar och han ska klappa och pussa på henne flera ggr om dagen. Inte ens ngn avundsjuka .. än... allt fungerar så bra! Han har båda sina föräldrar fortfarande, jag är lika mycket med honom som Franz är.. och jag tror det har betydelse.



Isabelle har väl inte direkt kommit in i sina rutiner, hon äter som en häst och det blir väldigt ofta. Eftersom hon är en trött liten tjej så somnar hon ibland mitt i maten och det går inte att väcka henne. 20 Minuter senare är hon vaken igen och lika hungrig som tidigare. Och det visar hon med bestämdhet, en liten argbigga!

Lite bilder på en några underbara barn.. mina älsklingar, mitt allt!


Vår lilla fotomodell


Lillsessan sover så gott...

 

.. även våra hårbollar fastnade på bild...





Kommentarer
Maria-Isabel säger:

Herregud vad söta ni är allihop!! Fortsatt en härlig påsk åt er! Kram

2011-04-24 | 16:47:14
Bloggadress: http://vintagemorrhar.blogspot.com
Malin säger:

Tack Maria-Isabel.

Hoppas att allt är bra med dig!

Kram

2011-05-06 | 13:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback