En hårboll är saknad... !

Det har gått ett år sedan Skrållan fick somna in.. ett år! Jag har inte vågat titta på gamla foton förrän idag eftersom jag börjar gråta varje gång! Men idag var jag tvungen, var tvungen att skriva av mig min saknad och lägga in foton på henne. Än har jag lyckats hålla mig i skick, jag har tänd ljus i hela huset... även hennes eget och Rudolfs. Så mysigt men hon borde vara här, hos mig i soffan som hon brukade när hon levde.



Hon kunde verkligen hålla husets katter i skick, det var hon som styrde de andra pälsbollarna med en enkel blick,. INGEN vågade annat, det var hon som satt på tronen. Höll de andra hårt hållna och minsta sak de gjorde fel var hon framme och sa ifrån. Inte elakt eller så, utan hon berättade klart och tydligt att en så gammal dam som hon ville ha lugn och ro.



Min älskade Skrållan... vi hade följts åt i många många år. Hon var en del av mig, vi har växt upp tillsammans och gjort ALLT tillsammans. Allt!

Igår kl 20:25 var det ett år sedan hon fick somna in hemme i soffan, i min famn. Jag kommer aldrig glömma den dagen... jag kommer aldrig någonsin glömma min Skrållan.

 




Kommentarer
Majzan säger:

Tänk på allt kul som ni hade du å Skrållan... å glöm inte att hon inte bara de andra katterna i schack! Jisses glömmer aldrig när jag vaknade mitt i natten av att nån tittade på mej - japp Skrållan! Vågade ju inte röra mej efter det :o) Typiskt Skrållan!

Kramar

2011-02-22 | 21:14:41
Malin säger:

Japp, det var Skrållan.. hahaha.. Hon kunde stirra på en i timmar, helst skulle hon vara så nära ens ansikte att morrhåren kittlade en på näsan.. =) Min toka till katt.. hon är sjukt saknad i detta hem.. !!

2011-02-25 | 17:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback