.. helvetes veckan snart över!

Veckan har varit mer stressad än vad jag hade kunnat tänka mig. Mina sista arbetsdagar på HSB gör att det blir en hel del som måste avslutas, tömmas och fixas. Jag e trött nu! Riktigt trött. Men nu har jag bara måndagen kvar, sen trappas det ner och mycket görs hemifrån.. tack och lov!


En trött och febrig son i veckan som varit...

Skrivbordet lämnas tomt, och även nycklar och annat ska lämnas tillbaka. Efter min mammaledighet kommer jag inte tillbaka till HSB, min tjänst är borta och det finns inget annat att erbjuda mig. Inte än iallafall, mycket kan hända under tiden men jag räknar med att HSB tiden är slut.

Efter lunch idag var jag sjukt trött, luften var riktigt äcklig och jobbet jag gjorde kändes bara så tradigt. Jag hatar siffror, det är inte min grej! Men det är just det jag håller på med nu.. SIFFROR! Blä och tvi! Men jag gav upp och begav mig hemåt.. måste bort från alla siffror, fortsätter i helgen istället. Nu ska jag fira fredag!


Trött på all snö...

Hemma med familjen, har en riktigt pigg son som äntligen är frisk igen. När han väl får feber så håller den i sig länge och ordentligt! Så måndag är det dagis igen.. =)

Kommentarer
Vilda säger:

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 | 22:23:07
Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback