Andra dagen!

Andra inskolningsdagen och Melvin var före mig in i lokalerna... men gjorde en 180 sväng när han insåg att där fanns ju personal han inte träffat tidigare. Igår var en av fröknarna sjuka men hon var tillbaka idag, och det var ju en liten överraskning för Mellbus! =)


Melvins nya kollage till dagis...

Men dagen har gått riktigt bra, han lämnade mig mer och mer så jag kunde få lite space för mig själv. Ett annat säkert kort på att han börjar komma in i de nya gänget är att han spelar allan när jag är där! Så jag känner att imorgon onsdag blir nog sista dagen. sen får Franz lämna på torsdag så får vi se hur det går... :)
Väl hemma har vi bara tagit det lugnt, jag är totalt slut efter en heldag med barn som pratar olika högt! Men jag har fått läsa bok för några barn, klätt både Barbie och Ken och fått köra bilar på en av bilmattorna! Jag lär mig massor.. :)



Men det blev lite tidig lördagsfest här hemma för mig och melvin medans vi väntade på Franz... både chips och lite ostbågar! Det var nog jag som krängde det mesta av det, Melvin är inte så förtjust i godis och annat. Både på gott och ont.

Nu är det dags att träffa John Blund, imorgon är en ny dag på dagis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback