Bowlingklot på väg ut ?

Som ett brev på posten efter en vecka på nytt dagis kom ögoninflammationen smygande på Melvin. Vi hade räknat med att han skulle bli sjuk, ny miljö och nya baciller.. och så rätt vi hade. Men lika glad för det är lillkillen! Näsan rinner ju som alltid, dagisnäsa, men hostan har kommit tillbaka och just nu har vi fått byta sängkläder efter att han hostat tills han kräkt.. =( Men inga sura miner, utan enbart ett "Osch" och sen frågade han efter en ny snuttis.. =)

 

Inatt jobbade jag extra på taxi men hade enorma smärtor i rygg och neråt, kan tänka mig att det är som om ett bowlingklot vill ut just den vägen! Magen är hård som en medicinboll, väldigt obekvämt måste jag säga! Det jag inte fick förra graviditeten har jag fått nu.. alla krämpor kommer krypande. Kanske blir det en tidigare bebis... verkar ju nästan så.. funderar på att snart kanske börja planera in det nya lilla livet.. =)
Så idag har jag tagit det riktigt lugnt, har inte rört mig många knop...

.. och just det, vi har en ny iphone användare i huset.. =)

  

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback