Gamla bilder!

Sitter och går igenom min bärbara hårddisk efter bra bilder till Melvins avskedskort imorgon. Hittade bilder från när Melvin började på dagiset och han var ju såååå liten! Herre min skapare så liten och rultig han var! Och klart var jag ju tvungen att ta med några bilder i det kollage jag ska göra till dagis... =)

  
Första dagen på inskolningen....


Här busar Melvin och Jenny, de två hittade varann direkt ...


Detta tog vi för just ett år sedan... så liten, så snäll.. =))

Imorse lämnade jag in bilen för service, lite skulle åtgärdas innan besiktningen som är i helgen. Kankske får jag tillbaka den idag, annars får jag som alla andra ställa mig vid tågperrongen och hoppas att tåget dyker upp. Så trött på alla inställda tåg, så trött på att det kostar mig en förmögenhet varje månad eftersom jag inte kan utnyttja månadskortet. Visst, jag hade kunnat skicka in alla dessa förbannade resegarantilapparna men det orkar man inte längre, utan nu vågar man inte chansa på morgonen. Har man en tid att passa på jobb så ställer jag mig inte och väntar på tåget, 1 gång av 10 är jag i tid men jag kan inte chansa. Möten kan inte vänta pga att jag inte kommer fram varje dag.... irriterande! Sååå.. nu har jag gnällt färdigt.. thank U .. =)

I veckan var jag på fotokurs, den startade upp för den nya terminen. Vi fick en liten inblick i programmet Lightroom och jag gillade det direkt! Så mycket man kan göra, vilken koll man kommer att ha på sina bilder.. helt otroligt! Så nu börjar allvaret igen, jag ska leka ordentligt med min nya kompis... :))

Dags för lunch... men vad....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback