Riktig jobbdag imorgon!

Efter 3 dagar på dagis är man lite trött i skallen, ska bli skönt att komma tillbaka till kontoret och jobbet! Det är iallafall mycket tystare där... om jag har tur.. =)


Måla händerna på dagis är en hit, att äta färgen var ännu roligare!

Har just nu en halvnaken kille i huset, han ska kissa på pottan men inget kommer. Men han vill inte ha blöjan på sig heller, så jag får väl hålla koll på vart katterna sen går och "täcker"över.. :) Men kul att han själv tagit intiativet till att använda pottan, ingen stress från vår sida.

Är riktigt velig över vad jag ska göra när det gäller Skånetrafiken. Dags att köpa ny period på mitt pendlingskort, men frågan är om det verkligen är värt det. Förseningar varannan dag gör att ett månadskort snabbt blir onödigt... hmm, vet inte alls vad jag ska göra, men ngt måste jag köpa.





.. och äntligen börjar vi se vår gräsmatta... det är på tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback