Saknad

Hur kan man sakna en så mycket att det gör ont? Sitter på jobb, har heeeeela natten framför mig och när jag kommer hem får jag pussa lite på Melvin innan jag går och lägger mig. Sen får jag inte se honom förrän söndag eftermiddag.. det gör ont!

Melvin och jag satt lite i soffan innan det var läggdags och han var så mysig, jag fick sniffa och lukta medans han satt och pratade om sina tåg och båtar som var på tv. Saknaden är enorm efter detta lilla troll, denna lilla figur som har en enormt stor vilja men är så underbart hjälpsam i alla lägen!

Men mormor kommer ha ett fantastiskt dygn med min lilla älskling... :)

Satt och kollade i en bok för att fördriva timmarna nu under natten, den heter "Småprat - Stora ord från små barn". Helt underbar, den fick mig att le många ggr...
Ett av dem som är så klockren är: "berätta aldrig för din lillebror att du inte tänker göra det som din mamma sa åt dig att göra" ... hahah.. jag kan se detta framför mig. Eller "om kärlek är som att lära sig stava så villl jag inte bli kär. Det tar för lång tid" ...

Underbar bok, verkligen underbar.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback