Slut på veckan!

Fredagen är här och nu har vi två dagar ledigt! Idag har jag jobbar hemifrån så jag kunde sova länge, ska jobba extra inatt så jag kände att det var nog bra om jag fick några extra timmar! Denna kvinnan har inte varit uppe så långe på .... jag vet inte ens när det var sist.. alltså är det evigheter sen!

Igår satt jag och Melvin och fixade kortet han skulle ge fröknarna på dagis. Färgen han skulle signera med strök vi över hela hans hand men den hamnade överallt... han var LYRISK! Men det blev bra, här kommer en bild.. =)





Avskedet på dagis var jobbigt, vi har trivs så sjukt bra med plats och personal att vi önskar så innerligt att vi inte skulle behöva byta dagis! Men för Melvins framtida skull, kompisar och så, måste vi byta till dagis i Höör. Men jisses... det har varit ett jobbigt beslut och ännu jobbigare fredag när den slutligen var här! Och klart, denna hormonfyllda gravida kvinna började ju gråta, men jag var inte ensam tack och lov. Till sist grät nog alla, nästan iallafall, vuxna och barnen tittade på oss väldigt ingående. För mitt i alla tårar skrattade vi och kramades så de blev nog lite förvirrade. Men det slutade bra, förutom att vi föräldrar kände oss som skurkar för vi tagit honom därifrån.

Det nya dagiset är säkert jättebra men som jag sagt tidigare så är det svårt att lämna något som man har trivts med... så är det med allt man gillar.

 

Nu ska jag snart till jobb, slutar 06 imorgon bitti och får en liten morgonstund med Melvin innan jag får sova. Sen ska han till mormor och vara där tills söndag. Men då blir det nytt pusskalas!


Melvin grimaserar i badet... =)

Ha en underbar kväll!

Kommentarer
Fllanxa säger:

Jag fick inte säga hej då;-((((((((((

Saknar Melvin jätte mycket!!!!!!

2011-01-18 | 18:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback