Ett bröllop senare

Men inte mitt eget.. =) I lördags tog jag med mig kameran och följde med Johan för att fotografera ett bröllop. Det var han som var "bröllopsfotografen" men jag fick öva lite genom att ta foton jag med. Det var verkligen riktigt roligt, och jag blev nöjd med bilder och allt. Nu känner jag mig mre pepprad inför nästa bröllop, har varit så nervös eftersom det inte är så vanligt för mig att fotografera bröllop. Jag fotograferar allt annat, det kan jag.. =)

Så nu ska jag plugga blixt, måste ha med mig en sådan ifall det blir strålande sol.

Och om du skulle vilja ta lite foton på dig, din familj eller något annat som du vill ha i minne ställer jag gärna upp. Mejla mig om du vill veta mer , [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback