Olika sovplatser

När jag kom hem igår från jobbet gick jag nästan direkt in till Melvin för att titta till honom. Jag gör alltid det när jag har varit borta hemifrån, och igår saknade jag honom extra mycket eftersom jag gick iväg när han låg och sov. Oftast när man öppnar dörren till Melvins rum är lampan tänd, eller så har han somnat med vattenflaskan i handen och benet över sängen. Igår var det dock annorlunda. När jag öppnade dörren var det släckt, endast nattlampan var tänd, men det låg ngt på golvet. Min första tanke var att jag inte kunde komma på att han hade ett sådant stort gosedjur. Men det var inget gosedjur, det var Melvin som placerat sig själv i sackosäcken, utan täcke och kudde utan endast med napp och snuttis. Han hade gått och lagt sig i den, var ju mjukt och skönt och han sov riktigt gott.

Hade jag kunnat sulle jag tagit ett foto, men ville inte väcka honom mer än när jag bar över honom till sängen.
Vilka idéer de har.. dessa små.. =)

Lillbuddha? Jodå, hon skrattar och är bara så mysig! Hon fick en ny gåstol i dagarna.. jeflar vad hon sken upp.. så kul.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback