Lite av en busfabrik!

Idag hade jag en hemlighet för Melvin, bästa kompisen A skulle komma på besök! När det var 10 min kvar berättade jag detta för honom och han blev lyrisk, ställde sig vid fönstret och frågade vart 3:e sekund när A kom! "Mamma, när kommer min bästa kompis?" "Kommer han idag Mamma?" Miljoner frågor ställdes i väntan på kompisen.. =)


".. Mamma, titta!!"


"...där kommer de ju!!"

Och sen var det bus efter bus efter bus! Isabell var inte sen att hänga på, hon försökte springa ikapp, sno deras bilar och forcera Brio tågbana som de byggt upp. Hon blev inte så omtyckt! Men hon är ju tjej, hon bryr sig inte utan styrde bort mot annat att leka med.. =)




Memphis fick sig en liten kelstund...

   

 

Mitt älskade hjärta är hos mormor tills imorgon, saknar honom redan. Och när han kommer hem ska vi gå runt i huset och se om påskharen varit här, kanske .. kanske inte.. *fniss*
Tyct är det iallafall, Melvin är inne i ett stadium där han pratar oavbrutet! Jag lovar er, han är inte tyst en sekund utan allt han säger kräver ett svar från oss, och sen är det följdfrågor på följdfrågor! Det tar aldrig slut, men jag är glad att det är så och inte tvärtom...

Glad påsk!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback