Ett enda blubb blubb!

Jag är så fruktansvärt glad just nu! Varje dag har jag kämpat med att leta efter nytt jobb, skrivit om mitt personliga brev till just det jobbet jag söker och samtidigt boka in nya intervjuer. Men NU är det slut med det.. JAG HAR FÅTT JOBB!! Jag kan inte riktigt förstår det.. men jag har baskemaj fått ett eget jobb! 

Längtar så jag spricker, det ska bli så kul att ha ett ställe att gå till . En plats som är min, där jag kan ha mina saker och mina anteckningar. En arbetsplats som jag vet hur mycket lön jag får ut varje månad. Idag har jag ju kämpat mig fram på 3 arbetsplatser, och det har fungerat och blitt nästan heltid.. men det är otroligt slitsamt i längden. 

Så när han ringde igår och meddelade nyheten minns jag inte ett smack om vad han sa efter meningen:"Jag vill meddela att du fått jobbet"! Allt blev ett fullständigt blubb... ngt om avtal.. blubb igen.. oktober.. blubb igen. Jag var otroligt chockad, höll på att börja gråta samtidigt som jag tackade honom ett jädra massa gånger efter varann!

Så igår firade jag med vin hemma hos Moppi! 2 glas och jag kände mig lite rund under foten .. men ack så glad jag var! 









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback