Hey.. Sommaren tittar förbi!

Villa dagar vi haft, inte ett moln på himlen och strålande sol! Underbart, äntligen har familjen kunnat utnyttja tomten till lek och plask. Alla utom jag!

Visst är det så, jag har jobbat! Jobbat nästan varenda dag under sommaren. Hittills har jag inte tänkt så mycket på det, men nu när solen steker sitt bästa jag hade det varit skönt att doppa fossingarna i havet! Men.. Det får vänta!

Vi har varit iväg på en del, massor av bilder har jag tagit men gick inte att lägga upp alla nu. Tror även sidan fått solsting, så jag gör set imorgon.. Eller en annan dag !

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/509316/images/2012/pic_207588519.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback