Förvirrande...!

Just nu känns det kaos i mitt huvud. Kaos ang allt! Känns som om vad jag än gör så blir det galet. Som det här med att söka jobb och ta det första man blir erbjuden. Klart man nappar direkt, men är det ett bra beslut? Om jag haft lite is i magen och väntat en månad till, hade ett annat jobb kanske dykt upp som jag verkligen vill ha?
Bra fråga, vilket jag än gjort hade det nog blivit galet.

Annars? Jo, fröken "jag_kan_inte_slå_mig" Isabell trillade idag vid Sandlådan på dagis, med munnen först! Hon bet tag i läppen där det var ett rejält hack, men det behövdes inte sys och efter helgdagen ska vi till tandläkaren.

Lite bilder förgyller kvällen :)
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback