På flykt?

När barnen vaknade imorse och jag tittade på kl var den endast 5.30! Inte ens brevbäraren hade varit ute på sin tidningsrunda, men mina barn var vakna! Inte en chans, no, njet, icke!!

Så de fick vars en flaska välling, drack den i vår säng, och sen ledde jag Melvin tillbaka i sin säng och la Isabell i sin. Så, dags att sova lite till!

Båda barnen strejkade, en liten mer än den store, men absolut inget gråt. Efter ca en halvtimmes prat och småsjungande blev det tyst och nästa gång jag vaknade var kl 8.30 och de sov fortfarande! Wohooo... 1-0 till denna mamman!

Sen var det full fart, morfar och Ulla kom på besök och det blev mat och mycket skratt! Barnen somnade som två övertrötta pensionärer och vi föräldrar sorterade tvätt! Söndags nöje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback