Grå och fluffig!

Igår hade kisarna en bussar, iallafall Memphis! Den lilla gula musen han hittade i en undangömd vrå visade sig vara en rolig leksak! It's mine!!

Helgen bestod av jobb och mingel med grannar! Ovanför vårt hus finns ett gammalt kolonihus som ett par köpt och nu ska bygga nytt på. Eftersom de är relativt nyinflyttade ville de lära känna oss runt omkring... Kanonbra initiativ ! Det var otroligt trevligt, barnen sprang loss bland virke och stubbar och jag krängde korv m bröd! Mumma!
På väg hem sprang Melvin först och ut på vägen. Tack och lov kom det ingen bil och när jag väl kom fram till dörren så tittade han ner och sedan upp på mig igen..."mamma, jag var kissig men kom inte in". Då kan man ju inte säga till honom och predika att inte springa ut på vägen, han ville ju bara hinna kissa :)

Hoppas ni haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback